dimecres, 20 de gener del 2010

Frases celebres, dites per alumnes i professors de 1º cuina IES Enguera.

Bé, us passe un recull de frases que ha anat recolipant Àngela, la veritat que abans de publicar-ho al bloc les he llegides i m'he rist a la gana, algunes d'ells són molt bones, ah, i podeu fer els comentaris que cregau interessants. Me n'alegre que siga així, açó demostra el bon ambient que tenim a classe, i jo que pensava que anava a donar-los les gràcies de les felicitacions del seu aniversari, ja, ja, ja...SALUT

Frases celebres, dites per alumnes i professors de 1º cuina IES Enguera.

· Disculpe, cuando usted dice: cola de pescado, ¿es la cola de un pez? (Carmen).
· Profesora, algunos de nosotros sabemos muy bien todo esto ¿nos podría exonerar del examen? (Carmen).
· 1+1 no son 2. Son 1’8 o 1’9 aproximadamente (Francisco).
· Adriano ¿perquè et caig mal? Jo vull caure bé a tots (Sandra).
· Jo de major vull ser vaca, quan més gorda estàs més et volen(anònim).
· ¡Vamos a ver! Cállense (Carmen).
· ¿Tú que quieres ser de mayor? Yo quiero ser como Arguiñano. ¿cocinero? No, rico, rico (Kiko).
· Es así, porqué es así y punto pelota (tots sabeu qui).
· Oye, para estar así mejor te vas a casa (María). Pero ¿porque? No estoy durmiendo, estoy meditando! (Marcos)
· ¿Usted piensa que yo soy responsable? Açò es increïble !a ningú que li passe! (esta no es anònima).
· En el libro esta todo (Gustavo)... Y si no siempre puedes copiar del de al lado.
· Para un viaje corto, cualquier maleta es buena (El contexto se lo podéis preguntar a Fernando).
· Es pot ? (entrar en la classe) i Richard contesta: es pot? Ó botella!
· No tiene ni una gotica de conosimiento (dit per Francisco a Aitor).
· Hola Ángela, me han contratado para que te mate, pero como no me a pagado ¡que se joda! (Sara).
· Mireu-lo, ell per a eixir de casa es posa colònia d’ Adolfo domingo, els calçotets de calvin klein i jo porte les bragues del mercat (Àngels). Que as dit? Bragues d’espart ? (Enric).
· Che Ribes, un poquet más y no arribes (Kiko)
· No importa que hables de comida, lo bueno es sacar la frase de contexto y adornarla convenientemente (Ángela)
· Yo puedo parecer un gilipollas pero a veces razono (anónimo).
· David, el brownie está en el horno, muy bien ya me encargo (David) La última vez que te encargaste tu, se quemó (Ángela).
· Carlos, ¿Ayer hiciste tu los esmorsares? (Natalia).
· Penseu, que este ofici no soles te eixida en restaurats fent aires i espumes (Àngels).
· Marcos, ¿Que es una emulsió?(Àngels) Pues ara mateixa no sabria definir-ho.
· Hay gente aquí que esta de cuerpo presente y mente ausente (Àngels).
· Si tu trabajas en un restaurante, por ejemplo el “guiri” (Carmen) El Bulli Carmen, el Bulli (toda la clase).
· Un poco de respeto, por favor (Raquel) Si, claro!! Respétenme!!! (Carmen).
· Saber inglés en cocina ¿es un suplemento salarial? (ELENA).
· Complementos salariales, esto es así como un medico general anestesiólogo (Carmen).
· Me estoy reseteando. Hasta dentro de un rato no estaré operativa (Ángela).
· ¡Apunta esa también! (Fernando) No, no quiero salir en las frases esas... no me gustan los escándalos (Ángela).
· Os habéis soltado mucho!!! (Raquel).
· Si, usted antes de venir tómese una tila (Carmen).
· Yo necesito un hidromasaje ¡ya! Estoy muy estresado (Antonio).
· No, jo no vull llegir, perquè llig mal que te cagues! (Soraya).
· Jo estic en el món pa que hi haja de tot, Però tu!!! (Àngels a Alberto, que volia comprar la salsa barbacoa de mercadona).
· Jo soc valenciana! A vore, no fallera, valenciana, valenciana (Àngels).
· Mira que bonito ha quedado el pastel de patata, Sí es verdad, pero ahora limpia la mesa. ¡María, no has limpiado la mesa! Con tanta gente sin hacer nada ¿por qué me lo tienes que decir a mí? Porque la has ensuciado tú. ¡No me gusta tu tono de mandona! Calooooooooo ma dit mandona, ja se que soc mandona, però ¿perquè me ho te que dir ella? Que netege la taula i punto (Ángela).

Totes les frases d’esta pàgina, tenen dret d’autor, queda prohibit: repetir-les en classe, copiar-les, difondre-les ó mofar-se de la persona que les a pronunciat inconscientment.
Moltes gracies per la vostra col·laboració desinteressada, sobre tot agrair a Àngela la seva aportació, ha estat inigualable.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Molt bona...jajaja menos mal me lliurat que no estic en ninguna... bffff que sort...

Publica un comentari a l'entrada